Work-Life Balance
Równowaga między pracą a życiem prywatnym to stan, w którym optymalnie wykorzystujemy nasze zasoby osobiste i energetyczne.
Równowaga ta jest ważna dla zachowania poczucia szczęścia i zadowolenia z życia.
Sprawia, że osiągamy więcej i jesteśmy bardziej skuteczni, dlatego tak ważne jest budowanie świadomości życia w równowadze i dbanie o równowagę.
Korzyści dla organizacji dbających o równowagę zatrudnionych w niej pracowników to:
- możliwość utrzymania pracowników o wysokim potencjale na kluczowych stanowiskach,
- właściwe dopasowanie do stanowisk lub ról w zespole/organizacji,
- przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
- zwiększenie zaangażowania w wykonywaną pracę,
- zwiększenie motywacji do pracy,
- niwelowanie patologii organizacyjnych typu mobbing,
- poprawa dobrostanu psychicznego i fizycznego, a przez to redukcja kosztów związanych z chorobami i absencjami pracowników (koszty spowodowane nieobecnością lub brakiem ciągłości wykonywanej pracy).
Wspieramy organizacje w tworzeniu kultury organizacyjnej opartej o zasady work-life balance.
Przeprowadzamy diagnozy stanu obecnego, szukamy przyczyn nieprawidłowości oraz proponujemy rozwiązania korygujące, rozwojowe i wspierające.